Skip to main content

Blog entry by Tiffani Penman

با دنبال کردن سه مرحله ساده، خرید بک لینک نتایج بهتر را دریافت کنید

با دنبال کردن سه مرحله ساده، خرید بک لینک نتایج بهتر را دریافت کنید

این روزها صاحبان وب سایت های مختلف به منظور بالا بردن رتبه سایت خود به دنبال گرفتن خدمات خرید بک لینک، خرید رپورتاژ آگهی، خدمات تولید محتوا و هر کاری که بتواند وب سایت آنها را در صفحه اول گوگل نمایش داده و ترافیک زیادی را برای وب سایت آنها ایجاد کند هستند. من برای دو تا از سایت هام از سایت سئولایت رپورتاژ و بک لینک های قوی backlink.behtarinseo.ir لینک قوی لایه ای و همچنین رپورتاز دانشگاهی خریدم که خداروشکر تاثیر عالی داشت و الان رتبه یک و دو شدم.

در هنگام خرید بک لینک توجه داشته باشید که بک لینک ها نمونه های مختلفی دارند که از انواع آنها می توان فالو، دو فالو و همچنین نوفالو را نام برد. با قرار دادن این کد می توان تاثیر این لینک های مخرب را از بین برد. تاثیر دریافت لینک بک لینک های قوی backlink.behtarinseo.ir از سایت هایی که موضوع متناسبی با سایت شما دارند، بسیار بیشتر از لینک هایی می باشد که از سایت های غیر مرتبط دریافت می کنید دریافت بک لینک از این نوع وبسایتها در مقابل سایر وبسایتها دشوارتر بوده و به همین خاطر برای گوگل ارزشمندتر و معتبرتر است.

باید از وبسایتهای مرتبط با موضوع وبسایت خود بک لینک دریافت کنید. دلیل استفاده از انکر تکست در این است که باید کلمه یا کلمات مرتبط و مناسب با محتوای شما باشد تا از نظر گوگل موثر و مثبت شناخته شود. انکر تکست مناسب: خرید بک لینک نشونت انکر تکست کلمه یا گروهی از کلمات است که برای لینک دادن از آن استفاده می شود.

و در آخر نیز توصیه میکنیم اگر قصد لینک سازی دارید سعی کنید از روش ریپورتاژ آگهی استفاده کنید که جز خرید بک لینک دائمی محسوب شده و به شدت برای سایت شما سودمند است و نتایج آن فوقالعاده است.

  • Share

Reviews